Létesítmény gazdálkodók

Megvizsgáltuk a LÉTESÍTMÉNY GAZDÁLKODÓK jellemzőit, hiányosságait és alkalmazott megoldásait.

A javaslatunk fül alatt tájékozódhat, hogyan lehet működő tisztaságvédelmet bevezetni az Ön vállalatában.

  • Általában többszintes épületekben működnek.
  • Kültéri parkolók, mélygarázsok egyaránt.
  • Az épületet használók létszáma magas.
  • Sok, különböző, személy-és áruforgalmi bejárattal rendelkeznek.
  • Nagy átmenő forgalom a nap bármely szakában.
  • Főleg városi és időjárás okozta szennyeződés a jellemző.
  • Nem kellően átgondolt baleset-és csúszásvédelem.
  • Általános takarítási igények.
  • Hosszú, általában teljes napos nyitva tartás.
  • Kültéri szennyeződésektől kell megvédeni az épületet.
  • Magas költségek.
  • Képzetlen és kis létszámú takarító személyzet.
  1. Építészetileg a szennyfogók alultervezettek.
  2. Nincs átgondolt koncepció a szennyeződések megfékezésére.
  3. Bérszőnyegek csak kiemelt közlekedési csomópontokban jelennek meg, nem a szennyeződések kialakulásának a helyén.
  4. Alacsony létszámú takarító személyzet.
  5. Alapvető érdekkülönbség van a bérlők és a szolgáltató között.
  6. Nehezen születik megfelelő döntés a tulajdonos és a bérlők igényei között.
  7. Profitorientált gazdálkodás miatt szoros költséggazdálkodás jellemzi őket.

A létesítménygazdák egyik meghatározó gondolata, hogy „ a bérlőkkel nehéz kifizettetni a plusz beruházást.”
Alultervezettség és rossz minőségű prevenció jellemzi őket. Építészetileg betervezve és beépítve kevés és nem elég hatékony a szennyfogó rendszer, melyet kiegészítenek a bérszőnyegek.
A bérszőnyegek elhelyezése véletlenszerű, nem a szennyeződések keletkezési helyére telepítik.
Általános jellemző, hogy a takarítók a meglévő szennyfogókat nem tudják takarítani, ehhez sem megfelelő gépparkjuk, sem szakképzett személyzetük sincs.
A bérszőnyegeket is a szükségesnél ritkábban cseréltetik.

Cégünk 26 év tapasztalatai alapján állította össze tisztaságvédelmi prevenciós szolgáltatási csomagját.

  1. Helyszíni felmérés során elemezzük a forgalmi adatokat és a szennyező hatásokat.
  2. Ajánlásokat adunk a tisztaságvédelemre épülő optimális takarítási modellhez.
  3. Minden helyszínre kiválasztjuk az oda legalkalmasabb szennyfogó termékeket.
  4. A kiválasztott szőnyegeket az egyes helyszínek adottságai szerint méretezzük.
  5. Házhoz szállítunk, beépítünk, segítünk a beüzemelésben és a felülvizsgálatokban.
  6. A fenntartható hatékonyság érdekében hosszútávú keretmegállapodást dolgozunk ki.
  7. Elvégezzük a rendszeres karbantartással és a szervizeléssel járó feladatokat.
  8. Elvállaljuk a szennyfogók időszakos mélytisztítását, nagytakarítását.
  9. Szolgáltatásainkat minden esetben 100% vevőelégedettségi garanciával végezzük
A TISZTASÁGVÉDELEM NÉLKÜLÖZHETETLEN ELEMEI

AZ ÖN CÉGE RENDELKEZIK VELE?

Számolja ki Tisztaságvédelmi indexét!
Nézze meg milyen megtakarításokkal számolhat, ha ránk bízza cége tisztaságvédelmi stratégiáját.

Tisztaságvédelmi Index kalkulátor

Számolja ki, hogy a napi takarítással elért tisztaságot épületében mennyire tudja megőrizni.

Számoljunk együtt!

Ingyen adunk akár 100 nm szennyfogó szőnyeget.
Kéri?

Szennyfogó szőnyeg bérlés és takarítás - egyben

Egyedülálló, forradalmi szolgáltatás csomag vár Önre.

KÉRDÉSE VAN, A DÖNTÉSÉBEN SEGÍTSÉGRE LENNE SZÜKSÉGE?

Tisztaságvédelmi szakértő kollégáink segítenek Önnek cége tisztaságvédelmi stratégiájának a megtervezésében, kivitelezésében és működtetésében.

Murányi Attila
tisztaságvédelmi szakértő
+36 30 413 8175
muranyi.attila@cleartex.hu