Irodaházak, közintézmények

Megvizsgáltuk az IRODAHÁZAK, KÖZINTÉZMÉNYEK jellemzőit, hiányosságait és alkalmazott megoldásait.

A javaslatunk fül alatt tájékozódhat, hogyan lehet működő tisztaságvédelmet bevezetni az Ön vállalatában.

  • Általában többszintes épületekben működnek.
  • Kültéri parkolók, mélygarázsok egyaránt.
  • Az épületet használók létszáma magas, akár több ezer fő.
  • Hosszú, általában teljes napos nyitva tartás.
  • Fontos a szemmel látható tisztaság.
  • Nagy átmenő forgalom a nap bármely szakában.
  • Sok, különböző, személy-és áruforgalmi bejárattal rendelkeznek.
  • Főként időjárás okozta szennyeződés a jellemző.
  • Kiemelt baleset-és csúszásvédelem.
  • Kiemelt takarítási igények.
  • Fokozott bérlői elvárások mind esztétikai mind kényelmi szinten.
  • Kültéri szennyeződésektől kell megvédeni az épületet.
  • Magas költségek.
  • Képzetlen és kis létszámú takarító személyzet.
  • Elvárt a napi, rendszeres takarítás.
  1. Építészetileg a szennyfogók alultervezettek.
  2. Nincs átgondolt koncepció a szennyeződések megfékezésére.
  3. Bérszőnyegek csak kiemelt közlekedési csomópontokban jelennek meg, nem a szennyeződések kialakulásának a helyén.
  4. Esztétikailag kifogásolható szennyfogó használat a bejáratokban.
  5. Szétcsúszott, felpöndörödött, balesetveszélyes szőnyegdarabok.
  6. Alacsony létszámú takarító személyzet.
  7. Profitorientált gazdálkodás miatt szoros költséggazdálkodás jellemzi őket.

Alultervezettség és rossz minőségű prevenció jellemzi őket. Építészetileg betervezve és beépítve kevés és nem elég hatékony a szennyfogó rendszer. Kevés és gyenge minőségű bérszőnyegekkel egészítik ki.
Általános jellemző, hogy a takarítók a meglévő szennyfogókat nem tudják takarítani, ehhez sem megfelelő gépparkjuk, sem szakképzett személyzetük sincs.
A bérszőnyegek elhelyezése véletlenszerű, nem a szennyeződések keletkezési helyére telepítik. Ezért inkább pénzkidobásnak értékelhető, mint tervezett megoldásnak.
A bérszőnyegeket is a szükségesnél ritkábban cseréltetik.

Cégünk 26 év tapasztalatai alapján állította össze tisztaságvédelmi prevenciós szolgáltatási csomagját.

  1. Helyszíni felmérés során elemezzük a forgalmi adatokat és a szennyező hatásokat.
  2. Ajánlásokat adunk a tisztaságvédelemre épülő optimális takarítási modellhez.
  3. Minden helyszínre kiválasztjuk az oda legalkalmasabb szennyfogó termékeket.
  4. A kiválasztott szőnyegeket az egyes helyszínek adottságai szerint méretezzük.
  5. Házhoz szállítunk, beépítünk, segítünk a beüzemelésben és a felülvizsgálatokban.
  6. A fenntartható hatékonyság érdekében hosszútávú keretmegállapodást dolgozunk ki.
  7. Elvégezzük a rendszeres karbantartással és a szervizeléssel járó feladatokat.
  8. Elvállaljuk a szennyfogók időszakos mélytisztítását, nagytakarítását.
  9. Szolgáltatásainkat minden esetben 100% vevőelégedettségi garanciával végezzük
A TISZTASÁGVÉDELEM NÉLKÜLÖZHETETLEN ELEMEI

AZ ÖN CÉGE RENDELKEZIK VELE?

Számolja ki Tisztaságvédelmi indexét!
Nézze meg milyen megtakarításokkal számolhat, ha ránk bízza cége tisztaságvédelmi stratégiáját.

Tisztaságvédelmi Index kalkulátor

Számolja ki, hogy a napi takarítással elért tisztaságot épületében mennyire tudja megőrizni.

Számoljunk együtt!

Ingyen adunk akár 100 nm szennyfogó szőnyeget.
Kéri?

Szennyfogó szőnyeg bérlés és takarítás - egyben

Egyedülálló, forradalmi szolgáltatás csomag vár Önre.

KÉRDÉSE VAN, A DÖNTÉSÉBEN SEGÍTSÉGRE LENNE SZÜKSÉGE?

Tisztaságvédelmi szakértő kollégáink segítenek Önnek cége tisztaságvédelmi stratégiájának a megtervezésében, kivitelezésében és működtetésében.

Murányi Attila
tisztaságvédelmi szakértő
+36 30 413 8175
muranyi.attila@cleartex.hu